elsie zimblys

FETT

Kategori: my life

nu e emil o väntar på mig på flatås torg, men jag är inte sen faktist :)
sa att han skulle få vänta, så ja nu ska ja berätta lite om min dag hittils
hann ju inte skriva hejdå inlägg menmen.. vi kom 20 min försent dit ändå, men de spelade ingen roll, tårtorna hade inte kommit ändå!
så när vi kom dit så blåste vi ballonger, när tårtorna kom (en va typ 70 x 30 cm stor) 
så blev de stressigt och jag hjälpte till med tårtorna medans julia delade ut ballonger till småbarn
de va faktist skitkul heheheh..
fick 60 kr, och en "biljett" på ett café för vi va så duktiga hehehe
aja sen hade vi ju taggat värsta mycke på att klä ut oss o fråga bus eller godis men helt plötsligt var det bara jag och julia som ville.. sen blev vi opepp på de..
så nu ska jag möta emil, sen möter vi väll resten, drar någonstans o startar en brasa o typ myser vid den ellenåt
men känner på mig att det inte kommer gå så bra de heller
meeen jag har lärt mig att man kan smsa in inlägg och bilder till bloggen, som de under :D
de fula är ju bara rubriken blir samma som första meningen ellenåt men JAJA
nu ska jag dra, pusspuss
smiiiiiiiiile

Kommentarer


Kommentera inlägget här: