elsie zimblys

fuck skolaaan & fuck DIG

Kategori: my life

va ska ja skriva?
tacopajen va go
jag har fortfarande ont i armen..
och mår illa också
gud va problem jag har helatiden..
hittat lite goa låtar.. alltid typiskt när man precis laddat ner va?
äh..
orekar inte
nu ska jag göra 10 tal i matteboken.. läxa till imån :(
någon som har förslag på en text dom tycker lockar fram läslusten ellenåt?
hatar den jag har nu, fattar inte varför jag har den..
aja.. TAGGA STOCKHOLM MED ALLA 9OR OM 3 VECKOR DÅ!!!
hoppas de kmr bli värt.. men ofta inte?
ser typ mest fram imot tåget dit & tillbaka, fast de känns som att de är så  mycke kvar att planera att allt kommer bli kaos..
MEN ÄNDÅ, minne fårlajf skulle ja tro att de blir!
hahaha söt..
HAHAHA ja såg en bild på en klubba & va nära på att slicka min penna men kom på mig själv..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: