elsie zimblys

godmorgoon hehe

Kategori: my life

eeh ja skulle vakna kl 10.. hade satt alarm.. men tänkte sova 10 min till.. oså somna jag till 11.45 & då vakna ja för julia spamma mig & hon va på sitt 23 sms :D
de gött.. men nu har jag ätit en god frukost & tvättat ansiktet med ansikts mask grej
så nu ska ja klä på mig, o bädda sängen, & sminka mig, & borsta tänderna
sen åker ja med julia o tittar på hennes träning hihi
efter de är jag med henne
får se va vi ska göra :)
igår natt låg ja o kolla på 3 avsnitt av oc, åååh va jag grät va!
jag vill ha en egen blandning av seth & ryan :(:(
men min nya bästavän fanns där för mig, faktist
min nalle, älskar den redan (L)
gammaaal

Kommentarer

  • Anonym säger:

    älskar din blogg!

    2010-10-09 | 18:28:28
  • elsie zimblys säger:

    aww tack!

    2010-10-10 | 00:01:26
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: