elsie zimblys

gymnasiemässan asså.. shit

Kategori: my life

kom lite försent idag för jag inte hittade mitt headset,
dampa somfan, är tom utan headset.. men stack t skolan utan
o de visade sig att de låg i min säng...
menmen, skolan börja med slöjd, sen åkte vi till gymnasiemässan!
träffade saknat folk faktist, kuuul
men allt va jätteförvirrande där..
fast de va en as go kille vi snacka med, han hade blogg också http://sabismode.se/
störtskööön!
men gymnasiemässan hjälpte inte så mycke faktist.. fick bara mer förslag på vart jag kan gå men kom ju hem med värsta feta påsen med massa bajspapper i.......... och en studdsboll (a)
haha men ska dit med mamma imån, trorja?
nu ska jag med 16.52 bussen och åka upp till julia, så ska vi till burgårdens öppethus haha
ska ba äta något..
trivs i min nya hårfärg, men de skulle inte skadat om de blev som de blev förra gången jag färga..
men jaja, måste klippa mig också, skulle vela göra något nytt, men inget vildt och inget kort!
PÖS
orkar itne leta bild...

Kommentarer

  • kebaben säger:

    hoottiiiee :)))

    2010-10-20 | 22:50:18

Kommentera inlägget här: