elsie zimblys

hahahahaha oomg

Kategori: my life

vet inte om du fortfarande läser min blogg nu, men du gjorde min dag HAHA tack
du skämde bara ut dig men aja, ditt liv :D
-
skolan va faktist helt okej, skratta hur mycke som helst vid många lägen
men ändå segt att skolan börja..
helgen va ju fett värd när man tänker efter, hade skit kul
och den va ändå lååång :D
men de är ju fotbollsspels turnering i skolan nu och jag och frida leder redan (a)
alla klagar på att vi dampar och inte spelar men dom dampar fan mer än oss nu..
menmen, vi har ju vunnit över dom bästa typ?
hehe.. fast man får inte snacka för mycke bra om dee
men nu måste jag äta.. sen plugga no..
fast de är nästan ovärt
de kmr gå åt helvete ändå..
fast jag har ju 3 dagar kvar att plugga.. fast imån är de ju desperate o allting så då pluggar jag bara t kl 21 hihi..
aja nu får jag sluta skriva, ska få mamma att göra mat till mig, jag dör ju :(
hörs kanske ikv..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: