elsie zimblys

iinget alingsås

Kategori: my life

fett tråkigt
menmen, de blir nog hemmakväll med mig själv..
har laddat ner the runaways och fish tank
verkar grymma båda två, såå ja
tvättade ansiktet ordentligt med massa grejer när jag vakna
min hy har blivit fett äcklig...
men de känns redan bättre hehe..
ska försöka börja ta tag i saker...
typ idrotts inlämningen som ska in snart,
deckaren ska in snart, massa saker o massa prov.. fan va hemskt
men ska försöka börja på idrotten idag faktist..
deckaren kmr ja nog inte orka.. får se
nu ska jag bädda sängen, ta på mig något mys aktigt, göra iordning mitt rum lite, sen äta frukost...
idag ska man vrida tillbaka klockan en timme också, fett.
haha minns dedär så tydligt... de va ett år sen, någon mer än jag som inte kan fatta de?
20/10-09
alma och mella skulle komma och slå mig, och eftersom vi bor i flatås så spred sig ryktet sjukt fort.
sen fick någon höra att de va killar med, och att det var massa som skulle komma elelr något, så halva skolan va där & sa att de skulle "backa upp mig" sen va de ju några som va där för att kolla också hahaha
de e itne alla på bilden heller, o samtidigt (om ni ser ambulansen nedanför "bron") så va de en gubbe som decka :o
shit asså haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: