elsie zimblys

jävlar, klockan? hahaha

Kategori: my life

såg nyss hur mycke klockan va, men aja, kmr inte ihåg när vi slutade idag, men vi slutade med tjejgrupp på fritidsgården haha!
dagens höjdpunkt hittils va väll att jag & frida vann på fotbollsspelet mot martin & lars, HEHEHE (h)
dagen gick fort , vilket gjorde att den blev chiiill
ikv ska jag ut med folk, vet dock inte vilkaa.. vet ba att emil & vilsna simon ska va med
får se va vi gör & sååå
nu ska jag äta något ellenåt, är läskigt yr..
mamma köper hårfärg till mig nu också, får se när jag färgar oså, är lite rädd.. men ändå ganska taggad
men måste få njuta av min ljusa hårfärg lite till, kanske färgar på tisda ellenåt..
folk måste ju se skillnad (a)
aja hörs sen!
min älskade säng & min älskade nalle.., fast där fattas en kudde, en brun med mjuk päls på, as go
ni får leva med lite tråkiga bilder..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: