elsie zimblys

kom hem nyyyss

Kategori: my life

är det bara för mig det står att dom tre översta inläggen bara finns på typ senaste händelser eller va man ska säga?
de är som om alla andra är borttagna? :o
men när jag går in på min blogg är alla inlägg kvar ? ;o
wieeerd..
aja jag och julia fixade oss lite längee..
sen när vi va klara så tänkte jag "a nu kommer det säkert börja regna bara för det"
och gissa vad de gjorde när vi kom ut? :)
jo de regna!
så hämtade paraply.. och åkte till stan
titta runt lite där, ja vi gjorde inte så mycke där?
de va tråkigt.. blev inte som det skulle, men vi drog t fritidsgården,
där de va massa folk, killar hehe
men iaf de va rätt chill faktist!
kunde vart bättre men de va ju bättre än att sitta hemma :D
nu e ja hemma iaf.. får ångest för jag inte vet vad jag ska göra imån :(
de är liksom lördag.. shet.. :(
aja får la se, måste fixa lite grejer till stockholm också, åker ju på måndag!!!! :D
sa jag att jag, frida och julia ska sova i samma rum? ;)
as fett, men ska inte förvänta mig för mycket,
bloggar kanske innan jag lägger mig också,
puss så länge
HAHAHAHAHA SÖT...................

Kommentarer


Kommentera inlägget här: