elsie zimblys

kvällen - CHECK

Kategori: my life

ja nu är jag glad igen o typ inte seg alls! :D
har duschat, så är fräääsch
liseberg stänger ju idag
så ska kolla på fyrverkerierna från utsiktstornet på slottskogen med julia & emil & typ någon/några mer? :D
fett chill
de enda som fattas nu är kladdkaka.. kanske bakar de sen?
får se..
äter iaf rice snacks ellenåt nu,
fast pappa tog de ifrån mig nu, idiot -.-
fan va chill de va igår va.. kärlek till igår! seriöst
men jaja hoppas ikväll blir chill den med, lägger nog upp ett till inlägg innan jag drar :)
naaaw! jag & julia, vi har minsann alltid vart kärleksfulla mot varandra HAHA!
dedär va nog första gången vi va med varandra utanför skolan, i 7an trorja? :D

Kommentarer

  • julia bäst remming säger:

    elsie ?

    kolla min krull liksom?

    giraffhalsen också aah men d är fint -.-

    2010-10-10 | 22:47:00
  • elsie zimblys säger:

    hahahaha men titta min näsa, min min & mina läppar -.-

    2010-10-10 | 23:05:07
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: