elsie zimblys

man skrattar åt hur patetisk du är.

Kategori: min åsikt

nu är jag på konstigt humör
inte sur, men lite irriterad :)
kanske inte riktigt kan kalla de irriterad heller, men jag stör mig.
stör mig som faan
ofta de inte e fett störande med svenskar som spelar blatte?
speciellt brudar
så sjukt jävla fult är de
& vafan hände med dig då?
om någon har fått för mycke luft så är de DU
jag skämta från början, trodde allt va på skoj
men du tog de seriöst o nu spelar du över som fan hahaha
fan va du e störande, seriöst..
du ska jämnt spela över, men nu e jag glad att jag slipper ditt spelaöver snack
tror alla som känner dig kan hålla med om att du spelar över så in i helvete
inte någon annan, inte något annat
så sluta skyll ifrån dig på andra o försök få andra att må dåligt
de funkar inte, man skrattar åt hur patetisk du är.
gå och skaffa dig ett liv för du verkar inte komma så långt

Kommentarer

  • juliaaa säger:

    vem? ;(

    2010-10-17 | 18:02:02

Kommentera inlägget här: