elsie zimblys

måste du vara så söt..?

Kategori: my life

jag har inte uppdaterat sen jag kom hem va?
uscha mig..
aja de va faktist värt ändå..
fast de va fett läskigt också
de va typ bakom slottskogsvallen
så går man in i skogen där, & uppuppupp så in i helvete så finns de en utsiktsgrej där
men de va skog, lera & brant backe
jag va as rädd.. fast de va läskigast när vi skulle gå ner, alla ba skrämdes o fyfitta va jag va rädd..
trodde jag skulle dööö
men jag lever!
sen bröt vi oss in på slottskogsvallen o dampa runt där lite
sen gick vi hem..
de va då jag, julia, simon, yolanda & emil
värt va de
fast nu har jag as ont i huvudet och mår illa..
o fryser också..
men jag har allt något som värmer hihi
nu måste ja lägga mig.. ska ba borsta tänderna o tvätta sminket, puss <3
stentuff! herråå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: