elsie zimblys

mitt huvuuuuuuud :(

Kategori: my life

feeeeeeeeeeting go

kom hem 10, duktig flicka..
nämen alla frös o sen skulle alla hem..
men de va ändå najs, bättre än att sitta hemma liksom :D
men alla tycker ju de är så hiiimlans kul o skrämma mig bara för jag är lättskrämd... -.-
de är faktist jobbigt, jag kan inte hjälpa de 
ja men vi chilla runt lite överallt, va lite rädda
eeh frös
men de va chill1
orkar inte förklara allt i detalj hehe.. men vi hade kul & ah,
ingen kmr tycka de e kul att läsa ändå ;D
kan berätta för dom som vill veta..
jaja nu skriver jag för mycke tiep.
ska göra popcorn för de luktar i hela lägenheten o de va längesen jag åt de..
har ätit tacos i bamba o sen en snabb macka idag, så tycker ja förstjänar lite rostat majs......... som har blivit uppvärmt (a)
oså ska ja kolla på oc trorja, kmr inte på någon bra film ja orkar ladda ner..
imån blir de frida, inte säkert va vi ska göra än, antingen bio eller åka till alingsås typ.. :D
haha de kmr säkert inte bli något av de..
sa ja att jag har ont i huvudet föresten?
as ont, ba för jag har skrikit så mycke trorja.. :(
aja GODNATT BLOGGEN
HEJ POPCORN & OC

Kommentarer


Kommentera inlägget här: