elsie zimblys

omg :(

Kategori: my life

kollade nyss klart säsong 1 på oc..
faaaan va ja lipa sista 20 minutrarna..
iövrigt är jag typ stressad för tillfället..
inför imån alltså,
eller ah, jag måste packa.. men ska träffa julia nu typ
sen måste jag göra något anant o blablabla
sen.. så ska jag o frida mötas tidigt imån, fölr vi ska typ köpa en vanilla/chai latte någonstans..
haha för skoj skull, sen ska vi ju mötas vid press vid alingsåståget kl 8, o tåget åker 8.32 eller va de va..
men tänk om jag får en as dålig plats?
ja vill sitta bekvämt och med roliga folk! 
aja får tänka på de lite senare.. har ont ii huvet av alla tårar ahaha..
aja jag vene va jag ska skriva, tror ja ska till julia,
hon vill ligga hemma o titta på film...............
frida o jag.. hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: