elsie zimblys

OMG

Kategori: my life

gjorde fokus grej eller va de heter igår och fick 279 läsare?! :o
hehe tufft..
men aja nu är jag vaken, har en timme på mig..
vetefan va jag ska ha på mig.. eeh..
kom på att jag har engelska prov idag, men de ska gå jättebra!
ja o frida har ju pluggat på skoltid faktist
denna dagen har ba tråkiga lektioner..
fett segt
aja vet ni en sak?!?!?!?
JAG SKA TILL NEW YORK, RESAN ÄR BOKAD :D:D:D
iförsig så är det ett halv år kvar typ..
MEN ÄNDÅ
tjohoooo
hihi de va något mer jag skulle skriva nu på morgonen but i don't remember what..
uppdaterar sen isåfall, puss på er!
fet bild ändå
& för dom som inte fattar va det är, så är de te och så häller jag i mjölk :o

Kommentarer

  • elis säger:

    våda n new york ?? ska flytta eller??

    2010-10-21 | 19:56:32
  • elsie zimblys säger:

    nejnej, resa! :)

    2010-10-21 | 20:25:04
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: