elsie zimblys

övrigt/random

Kategori: my life

-30 minuters simning kan förbränna över 300 kalorier.
-Om du står upp i 30 minuter kan du förbränna 50 kalorier - dubbelt så mycket som när du sitter ner. Varje liten del räknas.
-Enligt Hälsovakten
Gå 60 min 170 kcal
Gå snabbt 60 min 260 kcal
Gå i trappor 60 min 280 kcal
Stavgång 60 min 260 kcal
-
haha nu kmr ett random inlägg!
1. jag ska färga håret brunare, alltså mörkare typ
vet inte när men nu fan ska jag göra de.
2. bravo's äpple juice är inte god.. lidels är goare, bravo är bättre på apelsin juice däremot.
3. jag är så sjukt otroligt äckligt jävla sugen på att åka utomlands, seriöst..
när jag hörde musiken från videon ja la upp förut, shiiiit jag vill verkligen utomlands, typ grekland, spaninen ellenåt..
ska till lanzarote den 27 december, som tur är, men de är en stund kvar tills dess.. orkar inte vänta
4. jag ska gå ner minst 3 kg har jag bestämt nu, vet inte hur men nu ska de funka.. klaga inte, snacka med alma om ni ska klaga på någon -.-
5. lägger upp 10 sanningar om mig själv.. snart, ska ba komma på en till vettig sanning, o de är inga självklara grejer alla redan vet, men vissa kanske folk redan vet..
6. ja måste byta design, iaf header.. men jag orkar inte hehehhe.. har inte ens fina eller nya bilder ja kan ha till headern..
7. ja sitter o läser på en kellogs sida, den är grym ju :D kolla ba faktan längst upp hehe..
fan va sugen ja blev på att gå ut & jogga....
snart ska jag lägga mig, NATTI

Kommentarer


Kommentera inlägget här: