elsie zimblys

fuuuck orientering, seriöst!

Kategori: my life

fan vilket jävla helvete de va asså.. jag skojar inte!
de va hemskt, hade helt fel kläder också.. skor också..
sen tog jag inte med mig dricka eller vantar eller något..
de va seriöst hemskt
men vi hitta iaf alla och vi kom i mål, sen blev vi körda till vagnen hehe (h)
älskar moppe..
men jaja, nu måste ja duscha & äta, tror ja ska ta ett bad.. skulle vart as gött fast orkar inte sega..
pratar o kollar massa minnen med ebba.. helt sjukt hur kul vi hade & vilka jävla tider :(
alla bilder har inte skickats klart,
men de va typ nu på året, de va kallt ute.. men varje fredag va de alltid elsie & ebba
vi behövde inte ens säga de, vi möttes typ på kapten, markland eller så kom jag till henne
vi hade typ massa smink (fast vi tyckte de va lite)(innan jag åkte till thailand då, men då hade jag mycke mascara hehe) massa parfym oså va vi ute o dampa somfan.. sånna jävla tider va!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: