elsie zimblys

stockholmslista!

Kategori: my life

* sängkläder...
* handduk
* tandborste
* tandkräm
* pengar
* 2 par trosor hihi
* 2 par strumpor?
* jeans
* något linne till jeansen..
* smink
* sminkborttagningsmedel
* ansiktsmasksgrej, (ansiktstvätt men man kan ha den som mask också)
* borste..
* julia tar med sina högtalare till vårat rum också :D
* mobilladdare.. fast jag tar med usb-sladd till mobilen också.. för ja kan inte ladda min mobil med vanlig laddare o någon kanske tar med sig en data...
* kamera & kameraladdare (OFC)
* mjukisar typ
* pyjamas
* skinnjacka
* rit/skrivblock.. tänk om man har tråkigt på tåget ellenåt?
* spelkort :D:D:D
* shampoo, balsam, shower, rakhyel typ, måste ju duscha där också
-vaaad mer?
min kudde ska jag ha med på tåget hihi.. sen ska ja ha på mig tights och en mysig varm tröja typ, oh min vinterjacka
ska ha på mig mina boots (man ska ha bekväma skor och dom är bekvämast.. stövlar är för jobbiga att ta med sig)
sen ska jag ha med kyckligsallad trorjag hehe.. o godis o någon dricka..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: