elsie zimblys

ullared dåå, btw som ni såg i förra inlägget så har jag lärt mig lägga in bilder från mobilen :D:D

Kategori: my life

efterbliven, trött o ful
ansiktsmaskeer
spray deo, adidas parfym, värmespray, hårinpacking
balsam & shampoo
toffsar, hårspånnen, lösögonfransar, mascara
gosig tröjaaa
finger vantar.. lite klumpigt med tummvantar ibland så jao
random ringar.. men kände att jag behövde några heh
mjukis byxor.. fast ba till att ha hemma typ
väska, feting gooo!
fast färgen ser inte ut så irl?

SEN VA DE KNÄSTRUMPOR, STRINGTROSOR, NAGELLACK OCH MASSA TUGGUMMI OCH EN GREJ DE STÅR "LYCKA" PÅ SOM MAN SKA SÄTTA PÅ VÄGGEN
ORKAR INTE HUR SEGT DE GÅR ATT LÄGGA UPP FUCKING BILDER ELLER HUR ALLT SKA LAGGA!!!!!!!!!
NU FÅR NI FAN VA GLADA

Kommentarer

  • johan. säger:

    Du köper den billigaste skiten jag har sett i hela mitt liv. jag menar adidas parfym, haha kom igen.

    ta en runda på bellbox för ditt hår, färga det hos frisören, smiket köper du på harriet, och snälla, köp dina jävla hudprodukter från sothys paris. du målar ut dig själv som fattig på din egen blogg, min vän:)<3

    2010-10-20 | 22:33:37
  • elsie zimblys säger:

    jag behöver inte betala mer för att bli missnöjd älskling <3

    2010-10-20 | 22:46:30
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: