elsie zimblys

vill bara gå & dränka mig, helt seriöst

Kategori: my life

denna texten är inte riktad till eller mot någon
-
jag försöker hjälpa dig, men du lyssnar inte
du ber om förlåtelse men samma sak händer varje gång och du mår inte bättre
vad ska jag göra?
visst är det väll inte mitt fel men jag är ju din vän och vill hjälpa dig..
jag försöker hjälpa dig, men du bryr dig inte
du vill inte bry dig..
men va ska jag göra då?
jag klarar hatar att se mina vänner må dåligt
jag vet inte va jag ska göra?
jag vill finnas för dig
men jag kan inget göra
känns som allt jag gör är att förstöra
jag vet inte va jag ska göra
borde jag bry mig? borde jag inte bry mig?
är jag jobbig när jag försöker hjälpa?
vill du att jag ska bry mig?
för isåfall, var tydligare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: