elsie zimblys

wöhöhöhöööoe

Kategori: my life

kul med kommentarer, jag älskar kommentarer!
men jaja, ja o julia satte oss i en random svale för de va så kallt ute.. vi ringde på dom längst upp o sa att vi sålde jultidningar så öppna dom HAHA
aja ja och julia satt och planera vårat liv litegrann,
vi har en ny grej, och grejer vi måste göra
doooock är dom för privata för att skrivas ut på bloggen
men de e massa kul och guuud va vi ska liva upp våra liv! :D
är så glad att jag har henne..
hon liksom slog ihop våra deppgrejer,
jag saknar grejer, 
& hon har tröttnat på grejer och vill ha något nytt typ
så ba BOM KRASH PANG
och vi river bort de och startar en ny grej så de ska funka! :D
va ju på gymnasiemässan idag med mamma också, är ganska säker på va jag vill ha..
de blir nog antagligen IT-gymnasiet
estetik och media, alltså foto och sånt
tänkte först teater o dans.. älskar ju att stå på scen
men nä.. får börja i dans på fritiden istället kanske..
mer värt, media verkar roligare
och dom verkade fräscha och ja, dom som va där för IT inspirerade mig helt enkelt!
ska dit på öppet hus och titta..
va nästan säker på att ja skulle gå på munkebäcks förut, men ångra mig
dom informerade så dåligt och dom skulle typ göra reklamer ellenåt, ja fatta ingenting haha..
sen verkade NTI gymnasiet bra också, men IT verkade bättre hehe (a)
jaja nu ska ja lägga mig!
uppdaterar nog när jag vaknar, börjar ju 9.05 imån heh
godnatt (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: