elsie zimblys

wuuupsi duuupsi

Kategori: my life

trodde jag hade bloggat.. bad of mee
men när jag hade träffat emil så drog vi upp till kavås och träffa alla andra, o vi skulle grilla så vi köpte en engångsgrill, juicekorvbröd&ketchup, fast vi faila med engångsgrillen, den tändes o sen släcktes igen.. :o
så kom emis super föreldrar och gav oss pengar för en till, denna gången köpte vi braständare också :D
hahaha och de tog lite tid men de funka! :D
hehehe, sen gjorde vi en fet brasa också, myspysigt faktist
sen skulle vi in i skogen... men jag och julia protesterade så då satt vi på ett "berg" ett tag, o dampa lite, sen stack vi hem till max o typ titta på tv hahahaha
sen kollade vi på manga porr HAHAHA helt sjukt att dom gör sånt...
aja de va fett chill idag faktist
nu sitter jag här o längtar efter att få äta upp mina 7 mackor...
skoja ba, de e 5 hihi
och oboy
näääääääsk
de e 2 mackor, promise x
nu ska ja fortsätta med det jag gjorde, blir nog ingen alingsås imån.. kuken råååå
AJA HEJJJJJ
den dagen gick de ju också  sådär med att tända grillen..............

Kommentarer


Kommentera inlägget här: