elsie zimblys

CHACHAAAAA BLOGGENEH !

Kategori: my life

jaa snyggingar julia remming här då, eller som dom kallar mig snyggejulia....
idaag har jag tieeeep eeeeh, lekat med elsie den fine. vi tänkte baka muffins men så gjord vi inte det endå ;pPpPpPpp
vi hämta lilleman på dagis, han hade bajsat ;o not julia style liksoooom hahahha han ba bajsat !
nu ska vi göra jag vet inte vad, revolt kanske ? iallafall jag :D HIHIHIIHI
elsie är bäst o resten är väll pest i guess ?????
HIHIHIHI i love elsie she is hardcore, vad vore livet utan henne liksom hon är anledningen till att världen fortsätter utan henne skulle världen bara stanna upp o vem fan vill det ? a inte fan jag iallafall...
JAG ÄLSKAR ELSIIIEEEE ! PUSS O KRAM <3
oså har elsie lärt mig att man måste lägga upp en bild i inlägget också annars blir det tråkigt så häär kommer en liten goding..
hejdåååå love yo elsies blogg!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    asså hon som har skrivit detta inlägget är sjukt talangfull, o fin boll också !

    LOVE

    2010-09-09 | 23:08:30
  • elsie zimblys säger:

    ja ellerhur?!

    hon är så jävla go, hon är bäst!

    2010-09-09 | 23:16:49
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/
  • Anonym säger:

    snygg också!

    2010-09-10 | 07:21:05

Kommentera inlägget här: