elsie zimblys

dö av diabetes?

Kategori: my life

hej bloggen (L)(L)(L)(L)
kom hem för typ 40-50 min sen ellenåt?
först hämta vi julius,
sen åkte vi t la piaza och så köpte frida en pommesrulle
så gick vi till mtg.. så smaka jag.. så tyckte jag den va god..
så gick vi tillbaka och köpte en till mig..
sen cykla faris, aziz och fidde förbi.. dom skulle till träningen.. så gick vi till deras träning sen..
sen mötte vi emil... och sen kom kevin.. sen blev det kallt att sitta där så vi gick... till... mtg?
fast först ica...  ehm... sen dampa vi vid mtg?
låter inte kul men de va fett chill, hehe
och nu ska jag ladda ner lite låtar och kolla på oc..
juste, de med rubriken
jag tror de kommer bli min död..
för de blir jämnt så att jag inte äter något på hela dagen och sen tar något sött,
eller asså iaf att jag hoppar över måltider och tar något sött istället
aja poss
palla att de ser ut som jag har gult hår..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: