elsie zimblys

detta inlägget tog mig en timma att bli klar med

Kategori: my life

sur på min mage.. gör så ont att jag knappt kan andas..
kl 7.. hm.. om 1-2-3-4, timmar ska jag lägga mig!
om de är mörkt kl 9 kan jag börja då också,
för imån ska jag upp kl 6 och får inte vara trött kl 16 för då är de spex..
jaja jag har väll lite att berätta
ba för ja har ganska tråkigt så ska jag skriva lite
ehm.. inatt drömde jag en mardrömm.. och jag väcktes av den när de fortfarande va mörkt..
tänkte skriva ner den men orkade inte
sen när jag vakna kom jag fortfarande ihåg den, va typ rädd för drömmen
och tänkte skriva ner den men tänkte 'äh de är en sån viktig dröm jag bara måååste berätta för frida, sånt kan jag ju bara inte glömma' och självklart glömde jag ju av den.. fortfarande inte kommit på den.. illa
men aja, skolan idag va as seg men jag och frida hade väll kul och liva upp den ändå!
asså shet va seg jag är, jag går alltid ifrån denna sidan hahaha
just nu redigerar jag bilder
men vet ni en till kul sak?!
alldelles nyss, hade jag typ 20 kr kvar
kände mig helt pank, sen fick jag 50 kr för jag hämta julius och för jag skulle hämta han idag, sen kom pappa och gav mig 20 kr för jag hämtade honom, så fick jag 20 kr för de av han idag också (meningen är att jag ska få 20 kr för varje gång jag hämtar honom) men istället för 40 fick jag.. 90 kr ?! HAHAHA!
sen fick jag 500 kr av pappa för att jag shoppa för egna pengar och han inte tyckte de va rätt, man ba.. TACK?!!? :o
sen fick jag 20 kr av soba också ehhehe..
alltså har jag.. 500 + 90 + 20 + 10 + 5 + 14 = 639?!
haha på typ 3 dagar, ritch bitch..

sen idag hade vi syslöjd också, jag gjorde klart min kudde, tycker den blev söt!
juste, för typ en vecka sen fick jag brev från alma!
och seg som jag är har jag inte orkat sätta mig ner och skriva tillbaka.. men blev ganska sugen på att göra de nu..
men vene va jag ska skriva..

Kommentarer

  • Tom säger:

    vad skrev hon? :)

    2010-09-07 | 22:51:47

Kommentera inlägget här: