elsie zimblys

duschat hehe

Kategori: my life

jag gick in i duschen en timme senare än jag sa.. haha så dålig :$
menmeeen nu har jag duschat iaf, känner mig fräääsh
ska göra mackor nu, sen sätta mig framför tv'n faktist!
tycker jag har vart duktig idag
har faktist jobbat seriöst & bra på lektionerna i skolan,
har gjort riktig mat SJÄLV
åkte till stan och valde stövlar med pappa
kollat på partier?!?!
sen duschat och nu ska jag göra mackor och kolla på tv ist för att sitta vid datan! :D
såååå duktig
och de finns så mycke jag vill säga & skriva
men jag kan inte göra de här och jag vet inte till vem
jag vill ha en robot som lyssnar och inte har en själ, bara medkänsla... :(
blöö
haha sött, älskar min luulia
har ja berättat att vi ska hålla ett tal i typ 5 min på svenskan, om precis vad vi vill?
iaf så ska jag hålla ett gulligt tal om julia hihi.

Kommentarer

  • transformer säger:

    snacka med mig, jag är en robot från mars , kan lyssna på dig,

    2010-09-15 | 03:47:17
  • elsie zimblys säger:

    ge mig din msn då!

    2010-09-15 | 15:39:10
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/
  • transformer säger:

    du har redan det:]

    2010-09-16 | 14:31:16
  • elsie zimblys säger:

    skriv till mig då :D

    2010-09-16 | 16:38:30
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: