elsie zimblys

eh morsning..

Kategori: my life

hahha nämen ah ehm hej
igår va somsagt as fett
skolan va konstig men sen kl typ 17.40 träffades jag och julia så åkte vi till liseberg!
va alltså där 2 timmar innan de börja men vi gick runt lite oh så sen kl 18.30 typ ställde vi oss vid scenen för att ha bra platser, satt där och lekte en namnlek för att fördröja tiden HAHAHA de va faktist kul..
sen 20 min innan de börja började dom med lite tyst musik, sen kom då kapten röd och han va gryyyyyyyyym!
de va sånt jävla röjj va, jag och julia ba hoppa och skrek helatiden, även om alla andra ba stog stilla och titta ahahhaah :D
alla typ bitchblicka oss.. men haha vafan, palla bryyy
fast alla typ rökte på och sånt runt om oss, haha..
efter de så va de mörkt och fint på liseberg, så åkte jag och julia upp t höjdskräcken och tänkte betala biljett där, men vi fick åka gratis istället!!!!! :D:D:D
as kul och fett värt, de va nog de läskigaste på länge men ändå fan va kul, så jävla kul att se julia rädd.. HAHAHA
aja sen börja vi snacka med nåra killar julia brottades med någon och jag stog och lyssna o prata med en som sjöng hahaha, dom va 93or och liiite fulla.. men en av dom kände ross iaf haha,
aja jag kom hem typ 23.10 men mina föreldrar va faktist itne så sura haha, vi körde någon lek med massa frågor på kort typ, tyyyp chill
sen satte jag mig lite vid datan och sen la mig och somna typ direkt..
idag blir de tråkigt nog falkenberg.. kmr dö
så alla som kan kan väll vara snälla och va sociala mot mig? :(
kmr ha skit tråkigt, promise..
aja måste klä på mig nu.. hoppas ni får de roligare än jag.. iaf vissa av er heh
pöss
gulligt...

Kommentarer

  • jullisbullis säger:

    ehhehe, dödsskriket <3 <3<3<3<333

    2010-09-22 | 22:10:39
  • elsie zimblys säger:

    <333333333333333333

    2010-09-22 | 23:15:24
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: