elsie zimblys

förslag på 80-tals grejs?!

Kategori: my life

häj bloggen,
min data dampa i morse och hela skärmen fastna men de va lika bra eftersom jag kom i tid!
eller ah jag kom 10 minuter sent för vad jag och frida hade bestämt att träffas men hon kom efter mig och vi kom i tid till skolan!!
fast de gör vi ju helatiden..
ehehe
omg jag har så tråkiiigt har tagit säkert typ 60 bilder med camen nu...
jaja nu får jag sluta
så, nu har jag kryssat ner den :)
aja efter skolan (som va hur seg som helst idag, fast jag och frida hade väl ganska kul ändå)
meeen så hämta jag julius, passa han t kl typ 18
men jag har typ hittat kläder till spexfotot!!!
haha grymt, 
skulle bara behövt typ gröna benvärmare.. eller iaf benvärmare som har stark färg.. rosa eller blå skulle också gått bra liksom..
tror jag har svarta och vita men frågan e ju var...
vårat tema ska ju vara 80-tal! jag ska våffla håret och så hehe
någon som har förslag på typ sminkning eller krydd ellenååt?
skulle vart gulligt om ni skulle kunna komma med dom dåå..
men ska typ träffa frida snart, väntar på att hon ska bli klar med fabbee
fett seg dag fakk off
denna är från i vintras, inget smink blek och ful tv haha
tycker inte de ser ut som jag? :o

Kommentarer


Kommentera inlägget här: