elsie zimblys

fyfan för dig, önska jag kunde göra ngt så du får veta hur de känns.

Kategori: my life

svikare
ska skita i dig lika mycke som du skiter i mig
tål inte folk som behandlar mig som skit,
fuck you, fyfan

ja ja uppdaterar inge vidare nu men känner inget som lockar längre
antingen är jag inte hemma, eller så har jag tråkigt
men jag brukar typ alltid göra ngt
eller inte va på blogg humör
idag har jag vart med frida
snackat oså?
skulle t stan med henne imån men hon skulle va med fabbe ellenåt..
så jag gör väll inget imån,
på fredag ska jag vara med julia,
på lördag åker jag och frida till stan och letar efter något till skolfotot..
hatar att leta kläder och sånt t skolfotot
de är fan sista skolfotot nu? :|
omg jag kan inte tro de..
kan inte fatta att alla dagar som går nu, är dom sista i grundsskolan..
waaaah de är ju hemskt egentligen :(
men äh palla tänka på de nu
ska typ borsta tänderna och sätta på oc
är typ sur
a fyfan för dig va.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: