elsie zimblys

hahahahahaha

Kategori: my life

tyckte jag skulle uppdatra lite eftersom jag inte uppdaterat så mycke och jag liksom ändå sitter vid en data med gööddigt tangentbord (laptop) fast de är allt lite trögt ändå..
jag och julia sitter hos henne och lyssnar på musik, julia sitter helt fashinerad av hennes pingisrack med en fastknyten boll och ser efterbliven ut hahhaha..
men de e mys ändå, jag sitter här och allmänt dampar, men ingen på andra sidan datan vill dampa med mig, alla är ba tråkiga och dryga
ehm.. jag och julia har haft JÄTTE kul idag
inte alls lite sega
eller jo kanske lite hehehhehehe
nämen vi har skrattat somfan ändå, vi e liksom perfekt match, kan aldrig ha för tråkigt
vi e bäst
hon är bäst
jag är bäst
åååh va tjatig jag är (a)
åh nu kom låten 'all i want for christmas' fick värsta goa julkänslan..
åh va jag vill mysa med någon..
åh va tråkigt inlägg hihi
~

Måns Zelmerlöw & Agnes Carlsson – All I Want For Christmas Is You

Wham! – Last Christmas - Single Version

Kommentarer


Kommentera inlägget här: