elsie zimblys

jag måste...

Kategori: jag skriver av mig

jag måste skriva av mig...


julia min ängel, helt seriöst, jag skulle gjort vadsomhelst för dig
jag skulle gå genom eld för dig, jag skojar inte!
du är så äkta någon kan bli, & du är helt oslagbar
ingen är som du och ingen kan ens bli som du!
du är helt enkelt en tuff brud i lyxförpackning haha..
nämen seriöst, fan va jag älskar dig, de är helt sjukt hur glad jag är att jag har dig vid min sida
och jag är så jävla fucking glad att vi har fått tillbaka våran kontakt igen, hatar verkligen när vi förlorar den.. men nu har den fan hållt i sig länge och längre ska den hålla!
du är som en ängel, fast nere på jorden, vid min sida
ingen anar hur lyckligt lottad jag är som har någon som julia vid min sida
vad skulle jag gjort utan henne? & vad skulle jag vart utan henne?
frågar mig själv de jämnt..
fan va jag älskar dig människa

-

alma min alma, fan va jag saknar dig, seriöst
vi måste ses snart.. jag suger på att höra av mig och svara på dina brev, jag vet.. förlåt
men jag är sån.. ansvarslös
jag älskar dig,
även om du irriterar mig grovt när du säger att du är tjock, att du ska banta, att du måste träna, att du ska träna, att du inte äter, att du gör de & de & shalala
du är smal och du måste inse de!
ännu värre är när du säger att du ska bli som mig, som är minst dubbelt så större än dig nu,
jag vet att du inte säger de för att jävlas, men de låter och känns så
fattar inte att du inte kan inse sanningen


så jävla fin är du också..

-

ebba.. jag måste skriva om dig med
och vi har redan pratat, jag vet
men jag måste skriva ändå
jag fattar inte VARFÖR de hände som de hände mellan oss
från helt sjukt tighta, till ingenting alls?
de är läskigt
jag är alltid rädd att förlora folk, och nu känns de som jag har gjort de,
vore de inte för frida & julia hade jag gått under nu
jag vet inte va jag ska skriva egentligen, jag vet inte va jag borde skriva
men jag saknar dig, & de har jag sagt många gånger nu
vi har setts en gång sen jag kom hem från gotland trorja?
alltså har vi setts en gång på nästan 3 månader?
jag trodde inte så om oss, trodde verkligen inte så om oss..
ja trodde de skulle va du & jag som va dom två som alltid höll ihop
oavsett vad
visst bråkar vi inte eller har gjort upp helt, men de är ju typ borta..

jag läser dina gamla långa texter, & jag kollar på gamla bilder
vetefan va jag ska ta mig till, vågar inte göra något heller, är rädd för att göra fel
vill inte tjata, hatar att tjata
vill inte störa, vill inte förstöra
vill inte va jobbig & shaaaalala
men seriöst, jag saknar oss & jag är rädd att vi förlorat de
somsagt innan, så vill jag inte bråka
verkligen inte
men jag fattar inte varför..




jag kommer seriöst ihåg känslan på denna bilden
jag va glad, så jävla glad att jag hade hittat någon som du

-

frida min turk, jaa eftersom jag skriver om dom andra får jag skriva om dig med
du är ju trotsallt en flitig läsare av min blogg! hahaha
men ja va ska jag skriva om dig?
vi tänker likadant, vi pratar nästan likadant, vi tycker likadant, vi säger samma sak haha
vi är som systrar, båda är envisa och kommer inte alltid överrens
vi bråkar inte, men vi tjaffsar och blir irriterade för småsaker
men jag antar att de blir så när man är med någon så mycke (a)
men vi klarar det ändå & har kul för de mesta!
du är den som hjälpt mig med betyg i skolan
du är den som gett mig råd inför vad jag ska göra
du är den som stöttar mig även om jag är heeeeelt flippad & sur
där vanliga folk helst skulle backat undan..
utan dig skulle jag inte heller vart något
älskarey, även om jag kan vara som din tidsfördriv ibland haha!


sexigt

Kommentarer

  • luuuulia säger:

    babybabybaby, i love you

    alla sm du har skrivit om här älskar dig även om det kanske inte verkar som det i alla lägen, även om VISSA är efterblivna på att visa d så gör dom det endå..

    du gör mig lycklig älskling du är som min alldeles egna solstråle ! <3

    JAG ÄLSKAR DIG OAVSETT VAD!

    2010-10-03 | 11:12:17

Kommentera inlägget här: