elsie zimblys

klass och spexfoto!

Kategori: my life

heehejj
hann inte blogga i morse, hade alldelles för bråttom, även om jag vaknade 6 för att bli klar i tid..
haha kom liiiite försent till idrotten men so what, ingen va typ med och de är ju ba EN lektion?
sen hade vi bild och 20 min innan bilden va slut stog alla och fixa sig hahaha
mitt ensamfoto blev skit fult..
eeeh klassfotot vet jag inte hur det gick, men jag stog upp iaf
menmen idag har vart ganska chill faktist
jag och frida har dampar och så hehe,
nu sitter jag och julia hemma hos miiiig
om hon inte är seg så lägger jag upp en video på när vi sjunger en låt vi skrivit om själva :D
skaa snart till torget sen köpa kebabtallrik.. hihi mums
har tagit bilder med min egna kamera från idag så dom bilderna kommer nog upp ikväll!
och såg att tom hade kommenterat och fråga 'vad har hon skrivit? :)' eller något
antar att han menar almas brev men kan tyvär inte skriva de här haha..
idol va grymt igår iaf, för dom som missa de!
men nu ska jag dra upp mina byxor, titta mig lite till i spegeln och så kickar viii!
PÖSSHÄJ

Kommentarer

  • Anonym säger:

    2010-09-11 | 21:14:44
  • hi-tech säger:

    2010-09-11 | 21:15:28
  • Anonym säger:

    2010-09-11 | 21:15:46
  • Anonym säger:

    Hej!

    Jag undrar vem det är som fixar din blogg.

    För den är jättefin och be henne ringa mig på, 0737896476 och min e-mail [email protected]



    2010-09-11 | 21:21:15
  • elsie zimblys säger:

    taaack jag har fixat de mesta själv, fick hjälp med den i början ba :p

    2010-09-12 | 14:24:31
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: