elsie zimblys

med fridiis

Kategori: my life

tjoo ja är med fridis,
mamma gör mat till oss hahaha..
sen ska vi la göra något.. men säger inte vad (a)
skolan idag va.. kmr inte ihåg?
hehe
men jag fick 30 av 40 på matteprovet iaf!!!!!
alltså vg HIHI
åååh märkte nu att mitt armband jag har med julia är sönder..
får köpa nytt, om de finns kvar? fast de borde de
eehm ja vad mer ska jag skriva?
har inget att skriva..
eh hej
utsikt från när jag och julia satt på änggårdsberget, fast de va mycke finare irl..
OCH JA BILDEN ÄR LITE UTANFÖR MEN SO????

Kommentarer

  • lullebullen säger:

    vårat armband ? :'( BU FUCKING HUUU!

    anyway love u!

    2010-09-29 | 22:16:38
  • elsie zimblys säger:

    ja kronan är borta!??!?!

    bara korset över kronan är kvar.. helt cp

    men den va ändå typ helt bronsig så hehe..

    i love you tooo!

    2010-09-29 | 23:20:43
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: