elsie zimblys

ooooomg inte bloggat på hela daaan..

Kategori: my life

så jävla dålig stil av mig, jag vet förlåt..
haha men igår när jag kom hem blev allt ba knaaas så jag hade inte tillgång till att uppdateraaaaa och ja orka inte blogga genom mobileeeeen
men idag har jag vart i skolaaaan vilket ni kanske har förståååååått
efter skolan hämta jag juliuuuuuuus och kl typ halv åttaa gick jag ut med fridaaaaa och kom hem typ halv tioooooo
vi gick ba ruuuuuuunt och hon skrämde skiten ur miiiiiiig och det tycker jag var taskigt gjooooooort och...
när jag kom hem testade jag mig själv på ngn glossida HEHEHE
och så åt jag apelsiiiiiiiiiiin nyss
mhm
och jag har bestämt mig för att inte äta chocklad på ett tag, kanske liiiiite men inte köpa en hel marabou för mig själv typ. om inte frida är dum och läskar mig då.
för de har 2 nackdelar och en fördel
eftersom den har 2 dåliga så vinner dom ju.
om ni inte vet eller kan lista ut dom så är dom:

nackdelar:
man får finnar av det
man blir fet av det

fördelar
eeeeeeh det är gott :s
hehe ja jag är liiiiiiiite konstig
men ändå
eh ja som sagt, ingen chocklad.. kanske ngn liten typ så om man köper lösgodis..
så jao
nu blir detta inlägget lånt menmen pöss

Kommentarer

  • frida säger:

    SLUTA VARA SÅ FIN

    2010-09-14 | 21:18:41
  • elsie zimblys säger:

    går ju inte att va fin :(

    2010-09-14 | 21:24:42
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: