elsie zimblys

oooooooooooh

Kategori: jag skriver av mig

jag orkar inte meer
visst är de nu jag känner igen mitt gamla jag..
när skolpressen kommer tillbaka, och jag är förvirrad och har en obehaglig stressig känsla helatiden
kylan är påväg och jag vill bara deppa helatiden
men är inte helt mig själv, aldrig utan er, ni som inte är där ni ska vara nu
jag önska jag kunde skriva allt på bloggen men de skulle bli så fel
men ååååh jag har sån lust ändå

för tillfället försöker jag bli klar med svenska 'talet' men de går åt helvete
jag har ingen aning om hur man gör videoklipp med bilder eller vart, powerpoint kan jag väll men de suger och man måste byta bild själv och sånt
de andra programmet vet jag inte va de heter och vet inte vart de är och vet knappast hur man använder de
och jag bara fastnar vid andra tankar, datan och fryser
istället för att skriva rent mitt tal
fuck off, önska jag bara kunde åka ner under jorden och vara med söta utomjordingar
jag måste bort här ifråååån
fin näsa va?
vill bara gråta hela denna kvällen, fy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: