elsie zimblys

plugga...

Kategori: my life

ja ammi har åkt, eller hon gjorde de för en timme sen hehe,
men hon skulle på samling sen match, så lycka till för henne!
vi hade de väldigt mysig haha,
när vi vakna (typ runt 10) så typ dega vi i sängen, ät godis o ba dega, sen lyssna vi på musik o va inne på datan
sen va vi antagligen hemma ensamma så vi typ dampa runt, gjorde toast o oboy hehe
har tagit några bilder men orkar inte lägga in dom nu, måste plugga matte..
för en gångsskull!
även om provet är på tisdag
ska ba se så jag kan allt :)
ikväll blire bio med frida, vi ska kolla på i rymden finns inga känslor, den verkar as bra hehe
bion är kl 18.45 på bergakungen, så vill ni ta lite fan bilder eller få autografer så kom gärna dit då!
hahahahah nä jag skoja,
men ja vi drar la dit lite mer än en timma innan
nu ska jag va duktig o plugga matte typ, passa på medans jag är ensam hemma..
hitta en ny drog på almas blogg, lyssnar på den oavbrytet heh..
hade en as skev dröm föresten..
men den tänker jag inte berätta om :o

Kommentarer

  • alma duzic säger:

    visst blir man helt fast vid den jag lyssnade hela dagen igår och nu idag ...

    det är fan den enda bra låten som selena gomez gjort.. <3

    2010-09-26 | 15:14:36
    Bloggadress: http://aamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: