elsie zimblys

texten blev cp o vägrar fixa sig

Kategori: musik

lyssnar på denna låten, så goa minnen till den låten va.. man får värsta känslan!

heeeeej ja sluta för en timme & tjugo minuter sen..
men jag är skit trött
mitt humör idag har vart heeelt cp, först va ja skit trött
helt borta typ, sen va jag trött
sen va jag glad
sen va jag typ irriterad?
sen va jag trött
sen va jag hyper & dampa runt typ
sen blev ja trött
sen blev jag hyper igen
sen va jag taggad på något typ
sen va jag inte trött
och nu är jag skiiiit trött..
funderar seriöst på att sova lite...
fan, ja önska ja va ensam hemma heladan..
älskar & va ensam hemma
men de är tråkigt väder ute & ja har inga planer för idag..
men ja är rädd att om jag sover nu, så kommer jag inte kunna sova ikväll :o
~
imån är de fkn orientering i skatås.. inte taggad alls
man ska springa ensam, jag kmr gå vilse & få as dålig tid & typ börja gråta haha :(
hahaha nämen seriöst de kommer va as kallt, vi börjar kl 9
har ingen aning om hur de ser ut där..
vi skulle iaf ta vagnen 8.05.. woho
FYFAN
heeeeej ja sluta för en timme & tjugo minuter sen..
men jag är skit trött
mitt humör idag har vart heeelt cp, först va ja skit trött
helt borta typ, sen va jag trött
sen va jag glad
sen va jag typ irriterad?
sen va jag trött
sen va jag hyper & dampa runt typ
sen blev ja trött
sen blev jag hyper igen
sen va jag taggad på något typ
sen va jag inte trött
och nu är jag skiiiit trött..
funderar seriöst på att sova lite...
fan, ja önska ja va ensam hemma heladan..
älskar & va ensam hemma
men de är tråkigt väder ute & ja har inga planer för idag..
men ja är rädd att om jag sover nu, så kommer jag inte kunna sova ikväll :o
~
imån är de fkn orientering i skatås.. inte taggad alls
man ska springa ensam, jag kmr gå vilse & få as dålig tid & typ börja gråta haha :(
hahaha nämen seriöst de kommer va as kallt, vi börjar kl 9
har ingen aning om hur de ser ut där..
vi skulle iaf ta vagnen 8.05.. woho
FYFAN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: