elsie zimblys

så jävla fucking fuck fuckigt jävla trött

Kategori: my life

ååååh lutade mig precis bak på stolen och hela ryggen ba knäckte till så in i helvete
jag är så jävla trött att jag ba ska ta av mig kläderna och lägga mig i sängen
knappast att jag orkar göra något annat
fast är ganska törstig..
men äh ajg somnar ändå..
asså jag kmr typ däcka här och nu.. sheeet va trött jag är
mina fingrar ba skriver automatiskt va jag tänker haha ser säkert helt läskig ut nu..
men bion va värd, den va rolig haha..
kom hem typ 20 i 10 ellenåt,
ehm.. juste, jag och ammi kollade aldrig på filmen igår.. de blev massa annat på datan och sen somna vi typ hehe
ska kolla på den någon annan gång..
ja kan typ inte kolla på sånt på kvällarna längre?
är alltid trött och somnar när jag lägger mig ner,
ja o julia satte på en film och somna, de gjorde vi gången innan ja sov över hos henne också,
sen har ja försökt kolla på oc men de har inte funkat..
vart alldeles för trött
o nu mår jag helt konstigt
vill ba spy upp aaaaaaaaaallt ur min mage
sen har dåligt samvete för en grej.. eller två :(
blö hatar de men är as trött min känner hur jag ba kommer falla ihop snart
eeh ja bloggar väll imån om jag inte har somnat in haha..
ska antagligen hämta julius & plugga matte efter skolan
fy helvete vad jag är osugen på skolan
helt sjukt
denna helgen har gått för fort..
FAN
ja måste ju ladda ner låtar också..
äääääh ja gör de imån
hejdå
den mest fjortigaste dagen i mitt liv hahaha
men ändå en av dom bästa också
nu dääääääckar jag, kmr säkert kissa ner mig på natten..
men de fixar mamma sen hahahhahhahaha

Kommentarer

  • Anonym säger:

    det är ju skönt o sova.. kissa ner dig gör du endå, elsie ljuug inte vi vet att du kissar i sängen!

    2010-09-27 | 07:34:37

Kommentera inlägget här: