elsie zimblys

Snubben som skulle bli nästa Zlatan, sitter nu med en jävla nål i armen.

Kategori: my life

kartellen - medans vi faller
aldrig gillat kartellens låtar, dom känns wb gangster hahahhaha :$
men denna fastna och tycker den vaaa fett guoe
-
hemma & har vart ett tag, orkar ingenting och är fett ofräsh..
väntar på att julius ska borsta tänderna så jag kan gå och duscha hohoo
mår as konstigt
tror ja ska duscha och sen kolla på oc.. har inte gjort de på as länge, gjorde aldrig de igår..
något hände och klockan blev helt plötsligt mycke..
sa jag att utvecklingssamtalet gick bra föresten?
dom sa inget negativt typ hihi :D
oh btw så hitta jag ingen mobil, trodde jag va säker på vilken jag ville ha men knapparna på den mobilen är as obekväma och usch
den andra jag fundera på fanns itne ens där.. menmen, så väll se, min kmr ju itne funka länge till
nu ska jag gå och duscha, & MIN PAPPA ÄR JOBBIG FÖR DOM SOM VILLE VETA


vene varför, men tycker dena bilden är go


Kommentarer

  • Anonym säger:

    tycker också den bilden är gooooosig ! (a) HEHHEHEHE

    2010-09-23 | 22:12:40
  • elsie zimblys säger:

    HIHIHIHI

    2010-09-23 | 22:56:35
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: