elsie zimblys

tjululuu

Kategori: my life

tjenatjenaaa
ligger i julias säng med pyjamas på mig.. inte bra, måste ta på mig, åka hem och duscha hehe
en igår.. ja va va de vi gjorde då?
efter att jag hade tjötat klart om min jacka så mötte vi emil och kevin, sen drog vi till välen för att träffa faris lago fidde o alla dom hehe och kolla på alli's match lite hehe :D
men sen börja de regna och alla börja frysa och idioter kasta sten på oss så vi gick där ifrån,
men alli va grym och gjorde mål hhehe så ja o julia va hans hejaklack :D:D
haha sen stanna vi lite vid donken,
efter de typ va vi ute lite, drog runt i flatås sen till kavås, sen hem för dom skulle hem -.-
när vi kom hem t julia gjorde vi vanilj te och mackor, satte på en film fast somna direkt typ ehhe..
vakna typ runt 2.45 för att julia snarka hahaha..
sen somna jag om och vakna typ 10, tog en bok av julia som jag läste ut.. haha va helt okontakt bar för en stund (a)
berättar mer om den sen, nog en av dom bästa böckerna jag läst!
aja nu ska jag klä på mig sen dra, sa ju träffa ammi idag :D
pöss!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag snarka inte ! ;$

    2010-09-25 | 14:58:57
  • elsie zimblys säger:

    joho :D

    2010-09-25 | 18:33:14
    Bloggadress: http://elsiezimblys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: