elsie zimblys

trött..

Kategori: my life

ska in i duschen om en kvart om inte 45 min..
är trött o känner mig konstig typ
har ont i halsen, eller asså de svider
som när man har sprungit och de är kallt ute, (och har dålig kondis typ?) så får man sådär svidande ont i halsen, speciellt när man andas
som om de är nålar som sticker helatiden..
fast de sticker inte.. men den känslan..
vene om någon förstår
men jag & mamma åkte ju t 421
jag fick en ny halsduk, ett par boots... och en typ tröja,
tror ja lägger upp bild på de imån, orkar inte nu..
i väntan på att gå in t min odontolog grej så läste jag tidningen, där de stog att detta kunde bli den kallaste vintern på 1000 år..
tänk att jag frös och tyckte de va istid förra året, och nu ska de va kallare?
jag kommer dö?!?!?!
orkar inte greja med bloggen nu,
gör de imån eller något, nån gån iaf..
jag suger på att blogga och komma ihåg.. jag vet hehe
just to make you crazy
nemen jag orka inte lägga upp en finare bild faktist?
min tandställning går mig på nerverna..
de drar och de slutar inte dra :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: