elsie zimblys

vattenpölar, here I come!

Kategori: my life

yees, jag köpte stövlar
får se hur de går med dom
vagabond för 399:- trorja de va, ganska värt?
de är ju ändå sverige vi bor i och hösten haar ju kommit.
mobbad bild men ändå, gillar att mina ben ser så smala ut HEHEHE
-
iaf, nu funderar jag på om jag ska in i duschen om en timme, eller om jag ska gå in nu..
och vad ska jag ha på mig imån?
tror jag vet på ett ungefär.. men vilken kofta?
fan, jag behöver nya koftor, känns som att jag inte kan ha ngn även om jag har minst 9 st..
jaja, eehm tvätta bort sminket kan jag göra efter detta inlägg..
sen tänkte jag göra macka ellenåt, är hungrig.. och blir alltid mer hungrig efter duschen så äter efter duschen..
kanske går in i duschen halv istället?
har ändå inget att göra och på fb händer exakt ingenting?
googlade runt lite på vad alla partierna stog för/gjorde förut.. men hitta ingenting
så hannes förklara för mig hehe
så tack till han!

nu är jag ganska rastlös, vet inte va jag ska skriva så skriver ba massa onödigt typ hehe...
de hände en sak idag, som är som en klump i halsen/magen på mig nu
hatar den känslan..
men ajo ska nog fixa mig för duschen nu, imån vet jag inte vad jag ska göra
kmr inte ihåg om frida sa att vi kanske skulle till stan?
annars ska jag hoppa i vattenpölar med julia trorjag (a)
iaf vara med henne annars.
duktiga ni är som läser min ointressanta text, sry för jag inte lägger in bilder när jag säger de också..
men dom finns liksom på facebook så orkar inte :(:(
orkar inte redigerta dom ba.. hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: