elsie zimblys

vill resa utomlands..

Kategori: my life

jag vill resa utomlands, somfan
ba sitta och steka i min egna lilla värld med typ en bok och musik.
och slippa all bajs här
inte de att jag mår dåligt (va ba sur förut) men jag mår ju inte så dåligt liksom
men jag orkar bara inte?
jag är inte sugen på typ thailand ellenåt.. eller de skulle väll itne skada egentligen men de kändes lite hemskt att va sååå långt bort
spanien skulle va helt perfekt nu..
jag är redan skoltrött, helt sjukt
hur ska jag orka?
fan va seg jag är..
de kommer upp massa annat helatiden hahhaha..
men fan va gött de hade vart att åka utomlands nu asså, attans..
asså shit va seg jag är jag orkar inte med mig själv..
måste in i duschen och duscha,
sen typ göra något att äta, har ba ätit flingor, en bulle och 2 mackor idag?
haha illa :(
men ajaaaa.. eh duschen, sen typ mat, sen typ tv
värt.
hur gött skulle itne dedär vart liksom?
thailand i vintras.
mobba inte att mina armar ser as skeva ut på den bilden..
mobba inte bilderna nu när jag har vart så snäll och lagt ut dom.
nu dör jag snart av hunger hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: