elsie zimblys

wups, inte uppdaterat?

Kategori: my life

trodde jag hade de..
orkar inte blogga alls nu men jag gör de för er!
haha skolan va ganska seg idag, först gick frida sen julia
fast hon som är så snäll stannade kvar tills bamba rasten va slut, hon e bäst!
men nu har hon vilat och jag ska hem till henne, och sova där!
as mys, hiwhwihwiwhi
så nu ska jag packa eller va man ska kalla de,
skickade iväg brevet till alma igår föresten, skrev de på mattelektionen hihi..
men vi fick våra omdömmen från förra terminen och så fick vi kolla lite vad som fanns för tryck till skoltröjan :D
as kul, fast jag vill inte ha våranklasss namn.. hälften e ba euuw blä uääk?!
dom e efterblivna..
och först va de jag och många som inte ville, helt plötsligt va jag ensam om att itne vela ha namn -.-
menmen, nu ska jag packa och lyssna på musik, ni får hare gött för de ska jag, så in i helvete!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: