elsie zimblys

3 sanningar ffs!

Kategori: my life

1. jag HATAR mjukisbyxor.. asså suure om ngn har på sig de för man inte orkar fixa sig eller något men de känns så sliskigt, jag har verkligen försökt ha mjukisar för alla tycker de är så underbart, jag har lätt hellre tights, känner mig så tjock, unken och äcklig med mjukis.. blä

2. jag är väldigt envis :o ehhehe.. lite jobbigt meeenmen!

3. det kan låta konstigt, men jag tar kort på min kropp när jag känner mig smal (inte hel naken), jag tycker det är bra? för ibland blir man smal på bild också och då kan man ju tro att man e de också (a)

JAJA DET VA DE, tänkte ta 10 men kommer inte på mer hehe
nu ska jag ut med frida nestor och sebbe, sen får vi la se vilka mer som kommer eller vi träffar osv?
fridluftsdagen va inte så hemsk, jag o frida kom liiite sent så vi missa första grenen, hoppa längd orkade jag inte göra men jag sprang 800 meter utan att stanna!!!! och stötte kula, och hoppa höjdhopp :D lite stolt över mig själv hehe.. aja ikväll blire rocka loss! får se om jag hinner uppdatera osv, PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: