elsie zimblys

21st Century girl

Kategori: my life

i donnooooooooooo
jag har fan fortfarande värk i kroppen sen fredags asså..
aja idaaaaaag jaa va gjorde vi idag? efter att jag uppdaterade sist så va vi la ute o dampa lite, sen åkte vi till sisjön o grilla & frös typ haha.. väärt typ, sen frös ja o frida så mycke så vi tog en liten jogging runda, haha lite goa är vi
märkt att jag har verkligen aaaaaaaaas dålig kondition.. haha de är inte de att mina ben eller något inte orkar, de är liksom att jag inte kan andas typ hahaha pinit.. får nog jobba på den lite.. värt!
aja men vet ni vad jag kom på? jag har typ inte ätit riktigt på typ 3 veckor... ganska ovärt, i fredags åt jag i stortsett ingenting, åt några chips, 2 kladdkakemuffins och lite vatten, sjukt ovärt typ..
idag har jag ätit frukost, flingor, och muffins typ.. fast jag har rört på mig ganska mycke bara denna helgen! hehe värt
jaja bajs, jag har tråkigt, tror jag ska gå och hämta ngt o äta.. tror jag är hungrig, ?
aja vi hörs nog imorgon! kanske blir roligare då, är lite konstig nu, lyssnar på random musik? :s
saknar vintern och vinterkläder.. <3
SHIIIIT SKOJA DE GÖR JAG VERkLIGEN INTE, love life liksom, behöver ba pengar.....

Kommentarer

  • frida säger:

    ät meeeeeer det är inte bra att äta så :@:@:@

    2011-04-18 | 11:46:52

Kommentera inlägget här: