elsie zimblys

ajkrjeojo

Kategori: my life

hahaha goa kommentarer man fååårdå!
vill ni fråga "privata" saker kan ni ju skriva t mig på facebook elle ngt? hoho
sitter här och mår illaaa, hatar att jag inte äter som man ska
äter frukost iblaaand om jag hinner, sen äter jag lite i bamba eftersom de brukar va äcklig mat, har vart senaste 2-3 veckorna iaf, sen går ja o frida t ica, om jag har pengar så köper jag bulle eller choklad, äter de efter och sen går ja hem o äter vid 18-21 om ens de..
bakade kakor igår, denna gången med grädde, ändå blev dom inte goda :(
dom har blivit äckliga 3 ggr i rad nu, och jag har bakat kakorna 5 ggr sammanlagt :(
jaja de positiva är ju att jag inte äter dom dååå!
i litauen

Kommentarer

  • Anonym säger:

    fin!

    2011-04-06 | 22:09:39

Kommentera inlägget här: