elsie zimblys

börjar blogga bättre igen imån!

Kategori: my life

eller jag antar det hehe, asså det känns hemskt att inse att verkligheten är tillbaka.. detta lovet har vart så sjuuukt underbart haha.. okej idaag o igår va ganska segt egentligen men när man tänker efter blev de ändå rätt chill, fett go vecka har de vart iallafall, så underbart goa folk!
har bilder från nästan varje dag antar jag, ska nog kanske göra ett album på fb snart.. typ imån.. eller?
får se, fett ovärt med skolan imån, menmeeen, inte så mycke kvar.. om 1 vecka och 3 dagar ska jag till new york också.. ba från torsdag till söndag men ändå! fett...
imån är de bara 50 dagar kvar till sommarlov, sen är de 36 skoldagar (nu har jag inte räknat med när jag ska bort eller studiedagar ellenåt..) oså är de ju klassresa osv också, så de är inte såååå mycke! waaah omg.. shiiit
ajaja tisdagar är ändå rätt chill, fast att gå upp kl 7..? kill me
nu ska ja titta på remember me, as fin film.. gonatt
söt haha.. dedär va typ andra dagen på lovet eller något, mina skor är as rena? och mitt hår ser mörkt ut?
nu är mina skor smutsigare än jag vet inte vad............ hehehehehe PÖSS

Kommentarer

  • ebba säger:

    men din gris, hur går det egentligen??????

    2011-04-28 | 21:48:21
    Bloggadress: http://ebbaee.blogg.se/
  • Anonym säger:

    du får ta och börja blogg igen alltså! :D

    2011-04-30 | 23:19:20
  • Anonym säger:

    BLOGGA? :(

    2011-05-01 | 14:09:38

Kommentera inlägget här: