elsie zimblys

döööööööd

Kategori: my life

min kropp är helt död.. o ja måste sova nu, tagga engelska prov imån på morgonen då, awesome!
vet inte ens va de är om eller så men läste på fb att de skulle va hör & läsförståelse?
jaja nu har ja go fika iallafall :D
våra cyklarhade typ punka så vi promenera istället, ganska gött de med! fast de blåste mycket.. men ändå, om 1 min e de fredag!!!!!!!! skoja men ah mh ah yeaah!
skojaqaa men min kropp e så trött, ni får bilder på va jag köpte idag imorgon istället orkar verkligen inte lägga in o hålla på hehe, men de är inte så mycke men de va 50% på ALLT i bikbok (bara idag) så jag prövade typ allt dom såg okej ut haha dock passade bara 2 plagg av 30!
fick en goodiebag också, men de va inget speciellt goodiet där i haha.. ändååå, köpte en tunika och ett par biega byxor, as goa troooor ja ska ha dom imån.. hehe, ska dooock lämna tillbaka den svarta skinnjackan jag köpte, min söta mamma tyckte jag förtjäna en bättre och snyggare hehe!
håller med.. men alla svarta skinnjackor som finns ute nu är ba tråkiga? som en vanlig kofta men med skinn.. man vill ju ha dragkedjor ooosv!!! fast vart gömmer dom siiiig?
oj va jag skriver nu, måste sooova..
saknar min säng, AJA SLUTA INTE KOMMENTERA!!!!!!!!!!!!!!


puss på rumpan, godnatt <3

Kommentarer

  • Ailin säger:

    Vart har du köpt dessa byxor ? Och var de länge sen ?

    2011-04-08 | 20:59:35

Kommentera inlägget här: