elsie zimblys

@ frida's crib

Kategori: my life

är hos frida, eeeh vi sitter typ vid varsiiin dataa.a...a.a.a.a.a.a..a.a..a......
mätta och belåtna dåå :P drev men ah jag är as mätt, åt ändå för en timme sen.. märker nu att jag inte kan sitte på ett bekvämt sett. frida har ju laptoopen såå jag sitter här typ............ börjar bli seg, o hon förväntar sig att jag ska våga och orka titta på flickan som lekte med elden? hehe tror inte ens hon själv orkar hihi
men viii va ute idag, va faktiskt ganska chill tillslut, lite kyligt men de dög la, imån vet jag inte vad som händer, men ska iaf va med frida hehe, kommer antagligen va de hela lovet, och lite till folk dåååååååååå!
här är lite bilder från konserten som mamma tog eftersom hon SATT längst bak, medans jag stog (klämdes/mosades) längst fram hehe








bilder från hardcore
shit
jag
vet
inte
vad
som
händer
har

sjukt
tråkigt
typ
ont
i
kroppen


Kommentarer


Kommentera inlägget här: