elsie zimblys

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Kategori: my life

jag vakna för typ 50 min sen, eller jag vakna typ 5 ggr men somna om igen för.. de kändes väärt
somna halv 4 igår juu.. aaaaaa ska snart äta, sen ta på mig ngt, tror jag redan vet ungefär vaad men så ah så ska ja träffa ebba och vi ska till staaaaaaaaaan för jag behöver nya skooooor.. mina boots är typ helt sönder heh..
sen är de folk vi ska träffa osv, chill!!! HEHEH PUSS BABESZZZZ HÖRS INNAN JAG GÅR TIEP
okej när jag ser sånna här bilder kanske jag saknar mitt hår lite..
går av någon anledning inte lägga upp mer bilder... men jag älskar mina cam bilder hahahahaa
älskar att va snygg framför camen <3 <3 <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    va fin!

    vilken mascara använderu? :o

    2011-04-04 | 20:08:34
  • johan säger:

    MIN BROR SÄGER DU HAR EN LÅT PÅ G SOM ÄR BRA ÄR DETTA SANT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! SAVARAAAAAAAAAAAAA!!!!!! OH FUCK GLÖMDE SKICKA MEN SVARA DIRREKT OKEJ?

    2011-07-12 | 22:04:12

Kommentera inlägget här: